New update hitting Xiaomi Mi A1

New update hitting Xiaomi Mi A1 - Hallo semuanya Pembaca Berita, Pada postingan berita kali ini yang berjudul New update hitting Xiaomi Mi A1, telah di posting di blog ini dengan lengkap dari awal lagi sampai akhir. mudah-mudahan berita ini dapat membantu anda semuanya. Baiklah, ini dia berita terbaru nya.

Judul Posting : New update hitting Xiaomi Mi A1
Link : New update hitting Xiaomi Mi A1

Xiaomi’s Android One smartphone – Mi A1 – has started receiving a new update. Going by screenshots shared by users over at XDA, the update weighs in at around 465MB in most cases, although for some, size is over 1GB.

It contains the November security patch, but not Android Oreo.

Sadly, there’s no clarity on exactly what other new features or improvements the update contains and we don’t even know what the extra content of the larger update package are.

Source | Via




Demikianlah Info postingan berita New update hitting Xiaomi Mi A1

terbaru yang sangat heboh ini New update hitting Xiaomi Mi A1, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian info artikel kali ini.

Anda sedang membaca posting tentang New update hitting Xiaomi Mi A1 dan berita ini url permalinknya adalah https://phonten.blogspot.com/2017/11/new-update-hitting-xiaomi-mi-a1.html Semoga info lowongan ini bisa bermanfaat.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "New update hitting Xiaomi Mi A1"

Post a Comment