Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out

Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out - Hallo semuanya Pembaca Berita, Pada postingan berita kali ini yang berjudul Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out, telah di posting di blog ini dengan lengkap dari awal lagi sampai akhir. mudah-mudahan berita ini dapat membantu anda semuanya. Baiklah, ini dia berita terbaru nya.

Judul Posting : Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out
Link : Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out

Samsung has started pushing out a new update to its Gear S3 smartwatch. Weighing in at around 21MB, it’s a small update, and currently, only units in Canada are getting it. Change-log reveals the update improves battery usage time.

To quickly refresh, post the Tizen 3.0 update – which started rolling out last month – Gear S3 users started complaining about poor battery life. So it’s good to see Samsung rolling out a fix within a few weeks.

No information on when other markets will get this update.

Via




Demikianlah Info postingan berita Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out

terbaru yang sangat heboh ini Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian info artikel kali ini.

Anda sedang membaca posting tentang Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out dan berita ini url permalinknya adalah https://phonten.blogspot.com/2017/12/fix-for-samsung-gear-s3-battery-drain.html Semoga info lowongan ini bisa bermanfaat.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Fix for Samsung Gear S3 battery drain issue begins rolling out"

Post a Comment